کیف زنانه

کیف زنانه جدید

کیف زنانه جدید

کیف زنانه جدید

با سلام خدمت شما همراهان سایت رودوش . به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم که شما از این پست کیف زنانه جدید لذت ببرید.

 

مدل کیف زنانه با طرح های شیک و زیبا مد سال

” مدل کیف زنانه “ کیف‌های زاویه دار با اشکالی چون مربع و مستطیل، انتخاب مناسبی به نظر نمی‌رسند و باعث می‌شوند شما لاغر تر از آنچه که هستید نشان داده شوید. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل کیف زنانه فراهم اورده ایم. با رودوش همراه باشید. کیف‌های دستی کوچک که اغلب یک دسته کوچک روی بدنه‌ی خود دارند، انتخاب مناسبی از کیف زنانه برای شرکت در یک مهمانی و مراسم‌ها به حساب می‌آیند و اگر شما به دنبال کیفی هستید که استایل و پوشش شما را شیک تر جلوه دهد، می‌توانید از یک کیف با چنین طراحی استفاده کنید.

مدل کیف زنانه 1401

کیف‌های کتابی از دست کیف‌هایی هستند که برای آن‌ها هیچ دسته و بندی در نظر نگرفته شده است و شما باید آن را با کف دست و تمام انگشتان خود نگه دارید. این مدل از کیف زنانه می‌تواند یک انتخاب مناسب برای استفاده در مهمانی و یا حتی استایل های بیرونی باشد که شما می‌توانید مناسب با پوشش خود آن را انتخاب کنید. جنس، تعداد جیب‌های کیف، قیمت، نوع دوخت، نوع آستر و بسیار موارد دیگر هستند که شما می‌توانید در زمان خرید کیف زنانه به آن‌ها توجه داشته باشید.
یکی از مدل‌های کیف زنانه که امروزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده را می‌توان کیف‌هایی در نظر گرفت که به جای استفاده از دسته یا بندهای بلند، از یک حلقه فلزی استفاده کرده اند. این مدل از کیف زنانه یک انتخاب مناسب برای خانم‌های جوان به نظر می‌رسد که امروزه بسیار ترند شده است.

کیف زنانه چدید

کیف زنانه جدید

کیف زنانه که می تواند به صورت دستی یا دوشی باشد و هر خانمی را که اطرافمان ببینیم حداقل یک کیف زنانه دارد و می‌توان گفت که درصد زیادی از خانم ها حداقل سالی یک کیف دوشی زنانه یا یک کیف دستی زنانه را خریداری می کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که خرید کیف زنانه، یک خرید مهم برای بانوان محسوب می شود و هر چقدر خرید ما هوشنمدانه تر و مناسب تر باشد نیاز ما را به خرید مجدد کم می کند.برای انتخاب کیف یک کیف دخترانه شیک باید چه مواردی را مد نظر بگیرید؟

۱- قیمت مناسب:

گرانی باعث شده است که نتوانیم خریدهای زیادی بکنیم و در نتیجه باید بتوانیم با بودجه ای که داریم بهترین محصول را خریداری کنیم. یکی از بهترین راه هایی که می توانیم با آن متوسط قیمت بازار را متوجه شویم این است که در اینترنت کیف زنانه مورد نظرمان را پیدا کنیم و قیمت آن را در چند سایت باهم مقایسه کنیم. تا بتوانیم با بودجه خود بهترین کیف را خریداری کنیم. سایت رودوش یکی از سایت هایی است که می تواند در مقایسه قیمت محصولات به شما کمک کند.

همیشه باید حواسمان باشد که خرید ما به اندازه بودجه ما ارزش داشته باشد. به طور مثال با بودجه کیف چرم طبیعی، کیف چرم مصنوعی نخریم.

۲- جنس کیف:

در حال حاضر عمده کیف های زنانه از جنس چرم هستند که این کیف ها به دو دسته اصلی کیف زنانه چرم طبیعی و کیف زنانه چرم مصنوعی تقسیم می شوند. همه ی ما تفاوت این دو نوع چرم را می دانیم. اما نکته مهم در انتخاب این است که نباید فراموش کنیم خرید کیف چرم مصنوعی یک حرکت در حمایت از حقوق حیوانات است و در با گذشت زمان از گذشته تا کنون کیفیت چرم مصنوعی بسیار افزایش پیدا کرده است.

۳-کاربرد مورد نظر:

اگر بتوانید یک کیف زنانه با بودجه خود و کاربرد مورد نظرتان پیدا کنید، شما بهترین خرید را انجام داده اید. کیف های زنانه کاربردهای مختلفی دارند و شما باید بررسی کنید که قصد خرید کیف برای چه فضا و یا کاربردی را دارید.
اگر بتوانید یک کیف با رعایت موارد گفته شده خریداری کنید می توان گفت که خرید بی عیبی انجام داده اید و به احتمال زیاد از خرید خود راضی هستید.

"<yoastmark

خرید کیف زنانه براساس اندام

 مدل کیف مناسب برای هر فردی با هر اندامی فرق می‌کند. بنابراین پیش از خرید کیف زنانه باید اندام خود را بشناسید تا بتوانید متاسب با اندام خود کیف بخرید. اگر شما خانم قد بلندی هستید. دست شما در انتخاب کیف کاملا باز است و بنابراین نگرانی از این بابت ندارید. شما می‌توانید با خیالی آسوده سراغ هر مدل کیفی که خواستید برید.

فقط افرادی که قد بلند لاغر اندام هستند، این نکته را در نظر بگیرند که سراغ کیف‌های خیلی کوچکتر نروند؛ چرا که بیشتر آن‌ها را بلندتر نشان خواهد داد. در مقابل خانم‌هایی که دارای اندام ریز و قد کوتاه هستند از خرید کیف‌های بزرگ خودداری کنند و به بهانه اینکه وسایل زیادی دارم که باید در کیف خود جای دهم سراغ خرید کیف زنانه بزرگ نروید و با این کار به تیپ و استایل خود ضربه وارد می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم که این دسته از دوستان سراغ کیف‌های کوچک و دوست داشتنی بروند. نکته کلی که در هنگام خرید کیف زنانه باید در نظر بگیرید این است که بند کیف نباید زیاد بزرگ باشد که کیف پایین‌تر از لگن شما قرار بگیرد.

 

دوستانی که بالاتنه شان تو پر است
و شانه‌های عریضی دارند و به اصطلاح فرم بدنشان شبیه سیب است،
پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ وجه سراغ کیف‌های کوچک با دسته‌های کوتاه نروید.

بیشتر ازکیف‌های دوشی، کیف پستچی استفاده کنید. در مقابل دوستانی که فرم بدنشان گلابی شکل است یعنی پایین تنه تو پر و درشتی دارند باید سراغ کیف‌هایی بروید که حواس ببننده را به سمت بالاتنه خود ببرید. حتما از کیف‌هایی با رنگ شاد و روشن استفاده کنید.

در ضمن بند کیف شما نیز باید کوتاه باشد. نکته کلیدی که این دسته از دوستان باید مورد توجه قرار بدهند این است که از کیف‌هایی استفاده نکنید که بندشان تا روی لگن شما پایین میآید و باعث می‌شود که پایین تنه شما بزرگتر هم دیده شود. خانم‌هایی که اهل ورزش هستند و بدنشان حالت زاویه دار دارد، به هیچ وجه سراغ کیف مربع،مستطیل و … نروید. برای این دسته از دوستان پیشنهاد می‌کنیم که از مدل کیف‌های گرد و بیضی استفاده کنند. خانم‌های سایز بزرگ باید سراغ کیف‌های بزرگ بروید.

"<yoastmark

 

   نوشته های تازه:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *