کیف فانتزی

کیف فانتزی کوچک

کیف فانتزی کوچک

کیف فانتزی کوچک

سلام به سایت رودوش خوش امدید هدف ما در این مقاله معرفی انواع و بهترین “کیف فانتزی زنانه”است .از اینکه ما را انتخاب کرده اید متشکریم و امیدواریم از این پست لذت ببرید.

انواع کیف دخترانه

اگر از این طرف و آن طرف کشیدن عروسک‌های فرزندتان کلافه شده‌اید، بهتر است کیف‌های کولی عروسکی و پولیشی را امتحان کنید. فرزندتان را متقاعد کنید که او هم یک عروسک جدید است که دوست دارد همیشه و همه جا همراه‌اش باشد. برای دختربچه‌های بزرگ‌تر کار ساده‌تر است.

کیف فانتزی کوچک

کیف فانتزی کوچک

کیف‌های دوشی و کوله‌پشتی با طرح‌های جذاب فانتزی و عکس قهرمان‌های محبوب بچه‌ها جذابیت زیادی برای‌شان دارد. اگر فرزندی دارید که حالا دیگر بزرگ شده و به مدرسه می‌رود، یکی از این کیف‌های دوشی جادار و بزرگ می‌تواند هم فضای کافی برای کتاب و دفتر و لوازم شخصی‌اش داشته باشد و هم با روحیه و سلیقه‌اش سازگار باشد. همراهی کیف وکفش با الگو و طرح مشابه می‌تواند در کنار خلق استایلی جذاب، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس در کودکان شود.
به عنوان یک هدیه‌ی ایده‌آل، حتما ست کیف دخترانه را امتحان کنید. کیف دوشی، کیف دستی، کیف پول، کیف لوازم آرایشی و جامدادی همان چیزی‌ست که می‌تواند تمام نیازهای یک دختر نوجوان به کیف و اکسسوری را برآورده کند.

مدل کیف فانتزی با طرح های مختلف

بهتر است کیف مدرسه بچه ها را از بین کوله پشتی ها با جنس و کیفیت مناسب انتخاب کنید تا کودک تان بتواند به راحتی وسایل مدرسه اش را حمل کند و علاوه بر این کوله پشتی وزن وسایل را بین دو شانه تقسیم می کند و فشار کمتری به شانه و کمر کودکان وارد می شود. در این مطلب از مجله آرگا مدل کیف های دخترانه با طرح و رنگ های متنوع مشاهده خواهید کرد.

نکته :اگر منزل شما طبقه دوم است و آسانسور ندارد و کلاس مدرسه و نیز طبقه دوم است، کیف چرخ دار بیشتر از اینکه مفید باشد مضر است زیرا بسیار سنگین است و کودک مجبور است دائم آن را بردارد.

کیف مجلسی کیف دخترانه فانتزی

کیف مجلسی دخترانه از مهم ترین اکسسوری های جدانشدنی از استایل دختر خانم های خوش پوش است. با استفاده از یک کیف دخترانه شیک شما به راحتی می توانید وسایل مورد نیاز خود را بدون نگرانی به همراه داشته باشید.

کیف زنانه لاکچری برای موقعیت های متفاوت و با مدل های گوناگون قابل استفاده می باشند. دختران جوان از کیف مجلسی دخترانه بچه گانه، مشکی، برای عروسی و نوجوان در مراسمات و دورهمی ها استفاده می کنند.

کیف فانتزی کوچک

کیف فانتزی کوچک

کیف های کوچک دوشی دخترانه، فانتزی تر از فانتزی

فارغ از جنس منسوج به کار رفته در دوخت کیف، این روزها بازی اندازه ها در بازار کیف حسابی بالا گرفته! اگر می خواهید یک کیف جدید بخرید، کیف جدیدتان نمی تواند یک کیف کمری زنانه باشد؟

کیف های دستی از آن ها جمع و جور تر هستند. و شاید شما را از حمل هرگونه وسیله اضافه بی نیاز می کنند. ولی یک قدم جلوتر باز هم کیف های کوچک دوشی دخترانه هستند. کیف هایی در اندازه هایی دلربا و یک زنجیر ظریف برای آویختن کیف از شانه. برای عاشقان دنیای فانتزی، که این روزها می توانیم بگوییم شامل همه می شود، چه چیزی بهتر از این؟

کیف برای حمل لوازم سبک: اکثر کیف های فانتزی در ابعاد مختلفی و مایل به ابعاد کوچک طراحی شده اند، اکثر کیف های سبک برای‌ نگه داری کارت های بانکی و برخی از مدارک کوچک طراحی‌ شده اند و شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا ابعاد آن بسیار کوچک است؟ به این دلیل که سریعا قابل دسترس باشد و البته که حمل کردن آن هم  آسان باشد. ( اگر بخواهیم برای این مورد مثالی زیبا عنوان کنیم، قطعا کیف پول ها جزء کیف فانتزی زیبا هم محسوب خواهند شد)

کیف های دستی زنانه: بیشترین خرید کیف دستی را خانم ها انجام می دهند، داشتن جلوه زیبا و لوکس بودن و داشتن طرح و نگار های خاص سبب شده که اولویت های انتخاب و خرید بر  این اساس رغم خورد، شما با توجه به سلیقه خود می توانید بهترین کیف فانتزی در این زمینه را انتخاب کنید که از خرید آن همیواره راضی باشید.

کیف های فانتزی باید چه ویژگی‌ های داشته باشد؟

  • مطابق با مد و استایل: صنعت مد روز به روز در حال پیشرفت است
    و قطع سالانه صنعت مد با تغییراتی بسیار بزرگی هم رو به رو بوده است،
    ساخت و تولید انواع کیف های فانتزی با توجه به مد و استایل سالانه تغییر خواهد کرد
    و بیشتر با توجه به علاقه مشتری و بازتاب آن ساخته می‌ شود.
  • داشتن کیفیت خوب و دوام بالا: دومین ویژگی منحصر به فرد داشتن کیفیت خوب و دوام بالا می باشد، قطعا همه ما به دنبال کیف های فانتزی خوب هستیم که سال های زیادی برای ما کار کنند و البته که این موضوع به جنس آن بستگی خواهد داشت، به عنوان مثال اگر جنس کیفی از نوع فوم بی کیفیت  باشد؛ با مرور زمان و گذشت زمان متوجه خواهید شد که رنگ رفتگی و پوسیدگی در آن ایجاد می شود.
  • احساس راحتی: راحتی درحمل آن و نوع طرح و نقش و سادگی یا لوکس بودن آن( البته به اندازه) سبب می شود که شما به راحتی آن را در هر مکانی با خود حمل کنید، به این دلیل که دیگر نیازی نیست کیف های فانتزی برای مکان های جدا استفاده کنید.( به عنوان مثال کیف شما به گونه ای باشد که در مجالس و دورهمی ها و البته برای پیاده روی هم مناسب باشد)
  • ابعاد مناسب و جادار بودن : یکی‌ از مشکلات ما در مورد کیف می تواند ابعاد نامناسب و جادار نبودن آن ها، باشد. برخی از کیف ها طوری ساخته شده اند که  تنها با دو قلم کالا سریعا کل فضای آن گرفته شده و دیگر فضای برای کالای دیگر نخواهد داشت، این موضوع برای استفاده کننده بسیار آزار دهنده است.
  • کیف فانتزی کوچک

    کیف فانتزی کوچک

    مطالب اخیر

  • کیف دخترانه فانتزی خرید

  • کیف فانتزی زنانه دیجی کالا

  • کیف کوله پشتی اَنوشا کد 1223

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *